2010/05/03

Alternativ Hus & Hem mässa 1 maj

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så deltog jag i Lilla Villa Vitas egna lilla hus & hem mässa i lördags. Glädjande för Maria & Fredriks del så kom det betydligt fler besökare hem till deras lilla Egna Hemshus och trädgård än hon och vi hade kunnat föreställa oss. Mellan 400-500 personer kom under dagen (kl 11-16), uppskattningsvis! Hon fick mycket sålt ur sitt sortiment och vi andra som deltog skapade många nya kontakter med potentiella kunder! En fantastisk dag på alla sätt och vis och regnet lyste med sin frånvaro även om det hängde i luften. Tack för en inspirerande och givande dag till alla som var inblandade, men framför allt till Maria & Fredrik som anordnade arrangemanget! Anledningen till mitt deltagande var ju att jag skulle göra lite skisser på en köksträdgård/potager till dom. Jag kommer att lägga in lite bilder på dom här när jag fått in dom i datorn.

Inga kommentarer: