2010/04/27

Trädgårdsdesigner 3. Suzie Nichols UK

När jag googlade "Gardendesign" för några veckor sedan fastnade jag för denna engelska trädgårdsdesigner, Suzie Nichols från Kingston Upon Hull UK. Hennes hemsida är inte den snyggaste men hennes portfolio och trädgårdsritningar är otroliga. Hade jag varit kund så är det så här jag skulle vilja ha ritningarna, handgjorda och otrolig välgjorda. Hennes arbete har uppmärksammats i hemlandet och hon har mottagit en hel del utmärkelser och priser för sin design. Hennes arbete är inget nyskapande men genomtänkt och gediget och som jag skrev otroligt noggrant utfört. Jag har som målsättning att kunna närma mig hennes alster ju mer erfarenhet jag får. Man måste sikta mot stjärnorna för att nå trädtopparna! Jag har problem att ladda upp bilder här så klicka på länkarna och kolla in hennes ritningar!

1 kommentar:

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Bra tips, alltid kul att kunna lära sig/ eller bara njuta av all talang därute. Och visst är hennes ritningar som konstverk!