2011/05/11

Fröknagård - Annas hotell - utrullning av gräs.

































Jag åkte ut till Näsby på min lunchrast i tisdags för att titta på gräset som hade rullats ut. Det hann nästan bli klart innan jag stack därifrån. Det kändes dock väldigt osäkert när jag var där om gräset verkligen skulle räcka. Senare på eftermiddagen fick jag telefonsamtal och det var till att beställa ytterligare 80 kvm för att det skulle kunna göras färdigt. Imorse levererade jag de sista pallarna med gräs men tyvärr har jag inte haft tid att köra dit för att se det helt färdiga resultatet. Men här är lite bilder under arbetets gång som jag tog på min lunch igår.


1 kommentar:

Anna Vattenkanna sa...

Rullgräs är en mycket bra uppfinning tycker jag! Så vackra rabatterna är mot det vita staketet...

ha det gott, Anna Vattenkanna